Karl Oskar Teien

VOLUMET OPP for Karl Oskar Teien, ekspert på digitale nyhetsprodukter!

Karl Oskar er produktdirektør for Schibsteds abonnementsaviser i Norge og Sverige. Der har han ansvar for å bygge og utvikle digitale nyhetsprodukter for mediehus som Aftenposten, Svenska Dagbladet og Bergens Tidende. Teamene hans jobber blant annet med å skape nye journalistiske formater og å gjøre journalistikken tilgjengelig for bredere målgrupper gjennom ny teknologi som syntetiske stemmer.

Karl Oskar har jobbet med produktutvikling i alle Schibsteds mediehus og har også vært produktsjef i Vipps. Han har en internasjonal bachelorgrad i statsvitenskap fra Simon Fraser University i Vancouver, Universitat Pompeu Fabra i Barcelona, og University of Cape Town, og en mastergrad i sosialt entreprenørskap fra Hult International Business School i San Francisco og Boston.

Under VOLUM skal Karl Oskar snakke om hvordan design kan brukes for å skape teknologi som inkluderer og involverer.

Karl Oskar Teien
Foto:
Se alle speakers

Bli oppdatert først!

Meld deg på vårt nyhetsbrev, og få oppdateringer direkte i innboksen din.

Gøy! Da er du på listen. Vi ses snart!
Oi! Noe gikk galt. Ta kontakt om problemet vedvarer.